witte_russian

gta vice city

What do jou think of gta VC???  

105 members have voted

  1. 1. What do jou think of gta VC???

    • NOTHING BEATS GTA VC!!!!!!!
      81
    • looks cool to me
      14
    • gta 3 is better
      7
    • IT SUCKS!!!
      3


Recommended Posts

VC is cool as hell but when True Crime:steets of LA comes out, don't know then. from what i read on this game, its gonna blow VC out of the water. though i will still love my GTA.

Share this post


Link to post

9 different forms of combat( akido, wrestling, karate, etc), gun combat like max pain, and with 300 square miles to roam in, True Crime is gonna be sweet. I love the GTA series but this game is gonna be the top dog.(well in crime games like GTA, except that you play a cop in True Crime).

Share this post


Link to post

hmm - it depends how open-ended the game will be, and how much you have to stick to the plot. Part of vc is that you can have fun doing virtually nothing! =)

Share this post


Link to post

no what i like VC the 1 way and LC the other way. Like VC its more like pink more ritch ppl. And LC is more dark more black in a city like

new-york. so thats why i like GTAW that will be cool. But I hope that you can travel whit plain from VC to LC. And its a mod for gta3 :( If it whas for VC than there will be bether graphics.

______________________

The Don of the RMO mafia

http://www.rmofamily.tk

Share this post


Link to post

True Crime is gonna be like GTA with a city that you can just run around in but there is no mission fail in the game(unless you die). there is like muiltiple endings epending on the decisions that you make throughout the game. like if your suppose to take some criminal in and you fail to get them then the mission isn't failed, you just gotta eal with that guy comming back sometime later on.they said that there was three endings( good, moderate, and bad) and you can still steal cars and kill people, it just don't look good for the cop your playin and i think that he might suffer some consequences. should be out in november so look into getting it.

Share this post


Link to post

hrmz

I think GTA4 will own True Crime, since GTA been there since ages, and they should have more experience and creativity related to the Gameplay of such Games.

And there won't be a MTA for it so that way it has to suck lol j/k

But we'll see :>

Share this post


Link to post

heh - true crime is really copying R* by the looks... good luck to em anyway =)

Share this post


Link to post

in all actuallity, True Crime was in development before GTA3 came out. the game is just so damn big and there is so much that they been putting into the game that its taken them like forever to get it out.

Share this post


Link to post

vice city is the bomb. i prefer it ovr all and i love it. cant wait for multiplayer, i mean gang battles inshops, duck behind counters, pop up with a sniper or shotty and shoot. then duck down again. good fun :D

Share this post


Link to post

Okay... that is the most OBVIOUS GTA3 rip-off ever... It's exactly the same... although I do have to give them kudos for the graphics...

Share this post


Link to post

well, considering that they were in development BEFORE GTA3 it kinda hard for them to rip it off. as one man said that got to play a demo of it "this game delivers on what GTA3 couldn't". besides, most the games out have some sorta base off another game. :roll: . just play the darn thing when it comes out and I'm sure you will be impressed. :P I mean if that games comes to PC with MP, I don't know if I could bring myself to play GTA3 or VC. its just been takin them so dang long to get it out cause its so dang huge and they wanted to make it perfect the first time around.

Share this post


Link to post

oh. okay then. not a rip-off..

The one thing that I was dissapointed with in GTA3, was the shooting-out-of-cars... You can't aim! you can only shoot out the side... sure, it auto-aims for you, but still....

Share this post


Link to post

yeah I always though that was kinda bunk that you couldn't aim at people when doin drive-bys or maybe use another weapon(like the m16 or AK or possily the bat. you know, drive-by batting :) ) would have been also nice if they put stuff in GTA3 like they did in the Getaway(sculking along walls and shooting aroung corners, ducking behind something and shooting over it, or being able to take prisoners and snapping their necks). Don't get me wronge, I love GTA3 and VC but I not just gonna pass a game off just cause it kinda LOOKS like them. if I did that, I wouldnt be playin lots of games.

Share this post


Link to post

I wanna be able to knock down mailboxes with some drive-by batting :)

Share this post


Link to post

would have also been cool if in VC you could wield the katana while driving the motorcycle so that you could do a drive-bye decapitation! :twisted::twisted:

Share this post


Link to post

that'd be fun :) (ooh! or chainsaw! :twisted: )

Share this post


Link to post

that screen looks bad imo. i think there should be a game like max payne. in that game there was a great athmosphere, so i would like to have a game like gta but with dark streets and real underground, just like it was in max payne (you cant do this with the gta3/vc graphics engine). one great thing of gta is the sarcasm in fun in it, but a game with a real athmosphere like max payne would be great.

Share this post


Link to post

Will this........"True Crime: Streets of L.A." come out for PC?

Share this post


Link to post

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.