Ransom

Avatar, Signature, General Mockery

Recommended Posts

Now thats not funny. n00bs are ruthless little bastards, im secretly recruiting an Army of them, but you don't know that. Im like Laurence of Arabia.

Ransoms Avatar.Coz he started this un-censored mocking (and Xerox sed keep it clean)

smeghead-finalavator.JPG

Call in the cleaners, its a mess in here, lol[/img]

Share this post


Link to post

Nice one DeathB, maybe we should just make this a KFC mockery thread.

NAAA...

Cuz my next target is BLASTA :twisted:

Share this post


Link to post
Guest
kfcc2.jpg

LMAO!!!

just for the record, credit goes to vinny for this one. when he showed me it i instantly thought of this thread :)

Share this post


Link to post
Nice one DeathB, maybe we should just make this a KFC mockery thread.

Why not?

The biggest baddest gang in MTA should get all of the attention. Even bad press is good press. As long as they are talking about you, you win...

Here is some attention for Mr.TankBoy since he started all of this

site1037.gif

Share this post


Link to post
very nice prokopis =)

lmao, nice one I knew there was someway to get Xerox :D

I'll keep editing all the pics into the first post as they are posted

Share this post


Link to post
Guest

owned.jpg

i found a pic of wheelman :)

Share this post


Link to post

ok new rule: anything with "owned" or "pwned" in it for now on wont be accepted since its just flat out stupid and offensive behavior to put those words on the pics. And stop with the pics that aren't relevant to the people in anyway. Those are insults. Examples:

owned.jpg

This has nothin to do with Wheelman, so its an insult

Shit%20Faced2.jpg

This... I don't know. It doesn't relate to Deathb at all, so its not really funny.

If its going to be general, it has to have SOME relation in the picture. Not just "This is wheelman" or "I found a pic of so and so when he was little". Make the picture have something we can actually relate to the person.

Edited by Guest

Share this post


Link to post

dont worry about those red x boxes for now. we are redoing our apache server. if the pics are already back up, then ignore this post

Share this post


Link to post
Guest
ok new rule:

did i miss something? since when do u make the rules =P

Share this post


Link to post

Since now I guess, spoil sport. Well, I guess its for our own benifit, we'll be tearing lumps outta each outher by the time it finished.

So, no more homless Wheelmen, Ppl Forkin Chickens or ppl covered in shite, am I correct?

Share this post


Link to post

Yea, I mean of course you can continue to post crap like that, but I'm not putting it on the main page. I wanna save this thread from becoming a lame ass flat-out flame thread.

The chicken ones are ok because the KFC colonel and chicken in the picture obviously relates to KFC, but the "I need friends" pic and the person covered in shit really show no connection, they are just flames and they are dull.

Share this post


Link to post

heh, I'm surprised I havnt been hit yet... guess Ill need to set bans and lower post counts more often, you know, for motivation ;)

Share this post


Link to post

lol Bill (I thiink :P)

Well its hard when you got nothin but a running mrbill in ur avatar.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.