Jump to content

ik verkoop een script


Recommended Posts

halo het gaat hierom een assisstant script dit is : een script die auto's geeft als er via een bepaalde command in de chat wordt gevraagdt hij geeft ook armour health en wapens ,praat terug bv: how are you bot ,dan zal de bot zeggen im fine and you ? hij kan ook ingame komen maar ben dit aspect nog aan het perfectioneren

heb je interesse in dit script voeg me dan toe op skype : supdupstar en noem je prijs je kan het script ook in actie zien als je dit wilt dan spreken we een uur en dag af

ps: ben ook nog bezig met een voledige ingame object adder

Link to comment

Aan alke die denken dat ik die van comunity verkoop jullie heben het mis heb ook eens gekenen op comunity er bestaan ook zo een script maar de bot kan niet ingame komen soawdt maar 5auto's die van mij spawd bijna alle wagens komdt in de server al player en heeft player blip als hij word geraakt vermoordt hij de spelen die heeft geschoten een duidelijk verschil met die van de comunity dus ik verkoop geen comunity script heb een eigen server met zelf gemaakte scripts II heb mch maar 2posts maar dat komdt omdat ik een acc moest maken om iets te kunnen posten dus gelieve geen zo een commentaarte geven als je het geheele script niet kent en jiet eens kijkt naar die op de community

Grtz supdubstar

Link to comment

Als ik te snel typ mis ik veel en ik ben van west-vlaanderen dus wij hebben ook een ander taalgebruik en ok zal het eens in een engelse forum voorstellen wou gwn dat jullie wisten dat het niet om de comunity script ging heb alles zelf gemaakt en weet nog maar van gisteren dat er 1op comunity stond

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Moderators

aha

Ik script eigenlijk alles wat te maken heeft met wapens, serversync en anti lagg.

Zo als server/client sync damage, voertuig kills (mensen hun voertuig stuk schieten en killen), voertuigwapens, anti bind systeem (zonder krijg je veel bugs en animaties die falen +teleportatie).

en ben nu eindelijk bezig met mijn eigen gamemode, spy vs spy (death-match mode)

en klein beetje gebaseerd op btf3.

Ik kan je verzekeren dat het veel code is, al probeer ik het zo klein mogelijk te houden.

that kind of shit.

Link to comment

:P, ik gebruik ook altijd serversync bijv om muziek weer terug te streamen wat op een 3D locatie was, maar anti lagg nooit, niet nodig want ik heb nooit lag op me server.

Wapens is ook best simpel ;p

En bijna alles van client staat ook op server, dus dat werkt ook ;p

En ik had laats een download systeem gemaakt waarmee je client side files kan downloaden zonder download bar, dat is ook best simpel gewoon de client side file laden in de server side, maar het begint te laggen want je gebruikt timers om een stukje content te downloaden.

Link to comment
  • Moderators

Ik heb dat inladen van client files ook geprobeerd of althans dat denk ik, alleen het werkte niet :D

Voor niet belangrijke dingen gebruik ik gewoon 1 timer en een table. Voor hele belangrijke informatie die toch vaak uitgevoerd moet worden gebruik ik, onClientRender/onClientPreRender in combinatie met tick-count. Ik heb het niet zo op timers, zelfs voor respawn van spelers gebruik ik een timer van 0.5 sec die door een table loopt. Niet erg precies althas maar verhinderd heel veel lagg.

Wapens is ook best simpel ;p

Niet op mijn manier, script in totaal is al over de duizend regels heen. xD (niet alles is wapens, maar wel player sync

"movement")

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...