Jump to content

Help ik kom er niet meer uit:(


Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben een noob met MTA, maar wil toch graag een dedicated server opzetten.

Alleen lukt het mij niet om dit te realiseren, zonder hulp van jullie,... :wink:

naar mijn gevoel heb ik bijna alles gedaan, wat ik moest doen, maar de server komt niet in de lucht, zoals het moet.

Als een van jullie mij hier stap voor stap mee zouden kunnen helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen, aangezien ik niet helemaal uit diverse helpfiles kom :roll:

als dit eenmaal gelukt is, heb ik nog een 2e vraag, maar dat komt daarna wel,...

eerst maar eens kijken of we mijn servertje in de lucht kunnen krijgen,...

Wie helpt mij aub,...

Alvast bedankt,....

GRTZ

Bo.

Link to comment

Ik zie dat er al 17 mensen hebben gekeken naar mijn message, maar niet een heeft er gereageerd,

wil je mij zeggen dat geen enkele nederlander een mta server heeft draaien,, die hier op het forum zit,...

Ik begin mij sterk af te vragen waarom dit forum dan eigenlijk bestaat, als er toch niemand is die je kan helpen,..

Jammer, khad meer van deze community verwacht, maar blijkbaar is er geen plaats voor noobs hier,...

Link to comment
  • 1 year later...

vanboven op deze site zie je hosting staan natuurlijk moet je ervoor betalen maar dan is je server wel online ik ga in het kort ook mijn server via daar online zetten. Waarschijnlijk zal je dus je server online kunnen zetten via daar.

MVG Jiirco owner of Flatline Gaming

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...