The big CTRL+V topic.

Aeron

• 3 weeks later...
  • Replies 658
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To ja od końca ;) [artist]Children Of Bodom[/artist] powiadasz? Nie przypominam sobie, żebym gdziekolwiek, kiedykolwiek słyszał czysty wokal u nich ;D też fajnie grają - ciut się wyróżniają i nie znajdziesz innych co grają identycznie. Z A7X - Ja albumy chyba lubię w kolejności wydania - najstarsze - najlepsze, potem coraz słabiej - czegoś zaczyna brakować.. [track artist=Avenged Sevenfold]Nightmare[/track] średnio mi przypadł do gustu, coraz lżejsza ta muzyka, coraz mniej się wyróżnia.. Mam nadzieję, że nie będzie gorszy od albumu self-titled. Hmm, a ja po rzucie okiem na Twoją bibliotekę: Myślałem, że "boom" na [artist]Muse[/artist] już minął (swoją drogą zapoczątkowany chyba przez Stephenie Meyer, nieprawdaż?) - ale patrząc właśnie na Twój profil, jak i na najczęściej słuchanych artystów, czy na najczęściej słuchanych wg krajów - to wszyscy ich słuchają. Ja próbowałem - ale nie dla mnie :P Albo nie trafiłem w odpowiednie utworki..

• 9 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

It is £20 per month with unlimited slots and 24/7

If you want less slots and cheaper price then contact me here.

You get Unlimited disc space and an FTP server, We have a great support team so if you have any issues just click contact us at the bottom.

lol I don't know why I copied that too

The problem of diesel effect can be handled smartly by keeping a regular check on the adjustment and operation of circuit protection devices. As the saying goes that a stitch in time saves nine, the faults in a hydraulic machine, or any other machine for that matter, if identified beforehand can save a great deal in terms of money, time and efforts.

oh yea, doing my homework :P

-------------bravo----------------

-------------ponce----------------

--contreras-----------Vidal-------

--Isla---------------Bosejaur-----

----valdivia--------fernandez-----

-Suazo-------Vargas------Pinilla--

haha I was so bored so I tried to make the football formation for Chile (vs Argentina).