Jump to content

مطلوب مبرمج لسيرفر حياة واقعية

Recommended Posts

سلام عليكم شباب محتاجين مبرمج يكون مبرمج السيرفر بس لا يكون بيسرق مودات ويجى يسوى نفسه مبرمج لاننا عرفين كل المودات اللى على النت واللى كمان فى المواقع طيب السيرفر طبعا صيانه ومحتاجين مبرمج للسيرفر عشان نشهرو اكثر بسبب المودات + صديقى عنده قناة باليوتيوب بس نخلص يشهرو سريعا القناة فيها اكثر من 350 شخص طيب  السيرفر اسمو دراجون السيرفر فى مودات بس موجوده على الانترنت بس احنا معدلين عليه تعديل كبير من ناحيه المودات طبعا والمبرمج اللى راح يكون  مبرمج للسيرفر اهلا وسهلا بك بس تكون انت اللى تصنع مودات طيب شكرا لكم واتمنى انو يكون فى مبرمج هنا يبرمج السيرفر 

وبس كدا شكرا ليكم وسلام عليكم

1 hour ago, #\_oskar_/# said:

طيب وايش المقابل ؟

انا عايز مبرمج يكون مبرمج للسيرفر مش مبرمج اديلو فلوس ويدينى مودات اركبها لا عايز مبرمج يبرمج السيرفر وراح يكون معاه رتبه وسوف يسمى بمبرمج سيرفر دراجون يعنى اكيد ما بيحتاج شئ اكثر من انو راح يكون مشهور ويمكن يجى له ناس وتطلب منه مودات وتدفع له فلوس 

فهمت كيف

3 minutes ago, ALIBFG said:

انا عايز مبرمج يكون مبرمج للسيرفر مش مبرمج اديلو فلوس ويدينى مودات اركبها لا عايز مبرمج يبرمج السيرفر وراح يكون معاه رتبه وسوف يسمى بمبرمج سيرفر دراجون يعنى اكيد ما بيحتاج شئ اكثر من انو راح يكون مشهور ويمكن يجى له ناس وتطلب منه مودات وتدفع له فلوس 

فهمت كيف

بالتوفيق لكم وان شاء الله تلاقي مبرمج بالمواصفات دي ☺

• Haha 1
2 hours ago, ALIBFG said:

مافي أحد يبرمج بدون مقابل مادي اذا لقيته معناه:

4 hours ago, ALIBFG said:

يكون بيسرق مودات ويجى يسوى نفسه مبرمج