Point Blank

[MC] Merry Christmas clan -were back-

Recommended Posts

sup yall where back again for this time of the season post up to join up and pick a christmas name to go with it 8)

all older members post names so they wont be taken

Clan Leader

[MC]~Santa~ (Point_Blank) {FKU}

Member List

[MC]Grinch (Quig) {FKU}

[MC]Rudolf (Jani) {FKU}

[MC]Elf (DP) {FKU}

[MC]Prancer (VVolven) {FKU}

[MC]Comet (SubZero) {FKU}

[MC]EggNog (Warfire) {FKU}

[MC]Frosty (Oli) {FMJ}

[MC]Jesus (Chode) {FMJ}

[MC]HumBug (Xc0n) {ULK}

[MC]Snowball (Garrotte) {ULK}

[MC]Scrooge (Nick) {VCES}

[MC]St.Nika (Nikateen) {KFC}

[MC]Blitz (Chronic) {KFC}

[MC]KoalFu (KungFu Grip) {KFC}

[MC]Tree (Venom) {KFC}

[MC]Eve (Camaro) {KFC}

[MC]Snowman (Mexico) {KFC}

[MC]Tiny_Tim (Dpuncher) {KFC}

[MC]XmasCracker (Crack) {ULK}

[MC]Snow ( Drake) {KFC}

[MC]Sprouts (El Burro) {KFC}

[MC] HeatMiser ( FLare) {NA} ( not avalible rofl)

[MC]Hankey (Mnemic) {KFC}

[MC]Jozef (BoRo) {ULK}

[MC]Dasher (ZrB1aN) {KoQ}

[MC]Stoner (ParadoX) {FMJ}

[MC]TreeDeco (Vicer/Spitfire)

[MC]Gift (Drizzy)

( Member List Open Now accepting new members thanks 2 every one who joined / Merry Christmas )

Edited by Guest

Share this post


Link to post

rofl... i'll take some of that luck. im gonna need it. lol i almost forget how to glit... errr... play :D

Share this post


Link to post

so we can get our shit 2gether and get every thing straight and pwn it up a bit till christmas then own it up even more lol

Share this post


Link to post
so we can get our shit 2gether and get every thing straight and pwn it up a bit till christmas then own it up even more lol

U shouldnt be cursing its bad , santa wont bring u freebies this year.

Share this post


Link to post

Last years list

http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t= ... +christmas

l33t_av.gifGang For The Holidays

Clan Leader

[MC]~Santa~ (Point_Blank) {FKU}

Member List

[MC]Grinch (Quig) {FKU}

[MC]Rudolf (Jani) {FKU}

[MC]Elf (DP) {FKU}

[MC]Prancer (VVolven) {FKU}

[MC]Comet (SubZero) {FKU}

[MC]EggNog (Warfire) {FKU}

[MC]Frosty (Oli) {FMJ}

[MC]Jesus (Chode) {FMJ}

[MC]HumBug (Xc0n) {ULK}

[MC]Snowball (Garrotte) {ULK}

[MC]Scrooge (Nick) {VCES}

[MC]St.Nika (Nikateen) {KFC}

[MC]Snoopy (Cronic) {KFC}

[MC]KoalFu (KungFu Grip) {KFC}

[MC]Tree (Venom) {KFC}

[MC]Eve (Camaro) {KFC}

[MC]Snowman (Mexico) {KFC}

[MC]Tiny_Tim (Dpuncher) {KFC}

{Full}~Sorry no more Posistions available

- [MC]KoalFu

Share this post


Link to post
Guest

seems like it was just yesterday

Merry Christmas all :)

[MC]Tiny_Tim

Share this post


Link to post

HO HO HO

Have a fun holiday when it comes

- [MC]Dasher

:x-mas:

Share this post


Link to post

Put me down as Snow, didnt get around to doing to rockin the tag last year.. Ooohh let it snow, let it snow, let it snow..

Share this post


Link to post

I fixed up the member list , i mixed the old with the new , i kept the ones we had last year because im sure they are still down , if not let me no and i will remove u from the list

Share this post


Link to post
ok where full not accepting members no more

BAaah ,, i was thinking [MC]Omg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.