Jump to content

ADM_supervoltage

Members
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ADM_supervoltage

  • Rank
    Rat

Details

  • Gang
    TTown
  • Occupation
    F-u-c-k-i-n-g school
  • Interests
    PC, PC, PC, PC, PC, PC, PC, PC, PC, PC, PC... (etc.)
  1. Last night i seen a movie called: "Crank: Revenge and Adrenaline" The main character looked very similar with Niko!!! If you don't believe me search the internet and find out!
  2. watch, comment and rate plzz (if u want...) i worked a lot on that vid...
  3. idk what to do else... i think i must buy a new PC (mine is 7 years old...)... or i think i must MOVE from my house... idk what to do... i let the server screwed... maybe i let the server screwed but u can still post in here because i will see what u posted and maybe that would help me...
  4. how long? 15 minutes? 1 hour? i asked a lot of people and they couldnt connect. but as you said me that i must wait for my server, i will wait 30 minutes and then i will ask someone to connect...
  5. i have no comment... if i download 1.0 there aren't any players... no one will go back to 1.0... i don't demand YOU to go back to 1.0 but it'll be soo boring killing peds alone... if there would be some players it would be fun assassinating peds... i put satchel on a ped and the ped runs to a player... (lol script idea: target player with peds and then BOOM!!!) but i'm not such a good scripter to do that... im noob at scripting...
  6. THIS IS A FUCKING SHIT OF MAKING A SERVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I DID FORWARDED PORTS AND THEN... NOTHING!!! i will put the report to ase master server to 0 and add my server manually to game-monitor.com! if this wont work........ i will let the server once for all..............................................
  7. omg put it in a code format: [ c o d e ] [ / c o d e ] between ] and [ put the code... example: on *:SIGNAL:mta.command:{ if ($3 == !bannick) { if ($4 == $null) { mta.msg $1 $2 Syntax: !bannick <full nick> } else { !hadd -m mta.nickban nicks $addtokcs($hget(mta.nickban,nicks),$4,32) !hsave -o mta.nickban " $+ $scriptdirmta.nickban.txt" mta.say $1 Added nick $4 to nickban list. } } elseif ($3 == !unbannick) { if ($4 == $null) { mta.msg $1 $2 Syntax: !unbannick <full nick> } else { var %a = 1, %b, %nicks = $hget(mta.nickban,nicks) while (%a <= $numtok(%nicks,32)
  8. then i must download the 1.0 and peds resource or what?
  9. erm i was talking of the NEXT version of MTA....... i request all codes for AI peds which walk on sidewalks and drive cars on the street... (in the next version ofc)
  10. i think this was asked but i think i must do 2 things to make my server visible: 1.Forward ports and 2.Add my server at http://www.game-moitor.com i must do only that or _______________? i want know to make my server i let it alone for 3 times now i wanna make one... (i think i am a pain in the ass asking this...)
  11. i know it's pain in the ass script but it'll take away lots of sa-mp players!!! some virtual peds and cars in san andreas would be awesome u can ally with a player and start "assassinating" peds in the road! lots of player + lots of servers = sa-mp DOWN and mta UP!!! this'll give mta more popularity idk if it's scriptable but i just said................................. it'll WOULD be just like GTA IV
  12. duh... why u would remove lvls and exp???
  13. damn fu dak and btw i forgot if you have or not a messenger... could u say me a messenger ID? (NOT A PHONE NUMBER ) and one more thing... did u made that video tutorial?
  14. how the f*** i must use setAccountData to EXECUTE COMMAND?!?!??!?!?!?!!?!?!? i wanna now... i dont think the syntax would be useful... setAccountData ( account theAccount, string key, string value ) as i said i dont think the syntax would help................................................................................. Or it would?
×
×
  • Create New...