Jump to content

fetko

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About fetko

  • Rank
    Civilian

Details

  • Gang
    right

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hey freddy, you are my hero, it worked and its working
  2. so i have to make sure that ma private ip is equal to that ip, which is in my router settings ? thanks a lot btw add me on skype fetko.tamas for further questions
  3. Hey guys, i need your help because my server ruined itself, literally.. I have one of those servers that you run on pc and others can connect, probably dedicated server idk how it´s called. My server was running for good 6 months, i have my ports opened, and they are still opened for 100% sure, but today i tried to run my server again, everything was fine nananana, and then my friend told me that his connection timed out, i wrote "openports" in that black server window and it told me that 22003, 22005 and 22126 are closed. I opened my router settings and ports are opened, what´s wrong, please
  4. okey, and how can i edit it ?? displayWGui or something like that ??
  5. Hey guys.. I am not newbie i have already made 3 servers, 2 are running and one is not but althought i am not good at scripting... sooo, can someone help me and explain to me how can i make som resources work just for admins ?? for example : i have a basich handling editor, but i do not want to normal players use it, only admins, so HOW ?? please help thanks
  6. fetko

    *possibilities :D*

    Hey guys, i have server with gamemode play/freeroam, and i want to add there a fun map (Battle v2 by superm@n) so the question is... Is there any possible way to activate pickups from race gamemode(nitro, repair, car change etc...) in play ?? if yes, how can i do it ?? and why does shooting missiles from car doesnt work ?? some help pls
  7. thanks i have done it yet but pls help with those scripts
  8. ok, i understand those examples but i am kinda noob.. i want to use it with this resource http://community.multitheftauto.com/ind ... ails&id=71 so can anybody tell me how ? what and where should i write ??
  9. ok, first two problems solved but the third, where should i put isObjectInACLGroup ??? in the script or to the acl.xml ?? i don´t get it help
  10. fetko

    HEEEELP PLS :(

    hey guys, i accidentaly uninstalled MTA sa with my dedicated server is there any way to get my data back ?? please help i am going to kill my self
  11. Hey guys, i need help.. I have my own server, (no 24/7) but it has few problems.. 1st. HTML color codes, when u press tab a small window opens and there are not colors in names but codes, in chat too 2nd.I have made few maps in one location and the fps there is sh*tty low 3rd.How can i make few resources work just for admins not for players ?? please help me, thx
  12. fetko

    *few questions*

    Hey guys, i have my server done about 10 mins ago and it´s running fine, friends can connesct BUT... i need help How can i restrict some resources to players (default) and allow to use the resource only admins... In few locations on map EVERYONE(not just my) have sh*tty low fps... !there are few maps in that location! and the last.. Can SOMEONE recommend to me some GOOD-WORKING login panel with play as guest function ?? Thanks a lot for help, server is already running byt not 24/7 but in case u´ll be bored try this IP : 95.105.169.178 - few real cars, lot of funny stuff, drag, drift, r
  13. thanks i haven´t had time since last post but now i´m fully working on it btw what´s that with port ??
  14. okey okey.. i found it but i´m not very good at english and even not in programming but here is my router http://portforward.com/english/routers/ ... tguide.htm what should i put into private IP, private and public port ?? and protocol type ? both ?
×
×
  • Create New...