Jump to content

[DDC]4:20

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About [DDC]4:20

  • Rank
    Snitch

Details

  • Gang
    [SMJ]Sweet Mary Jane

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Is that possible? Basically, I just want to run a script. I dont need the whole MTA:mA interface, just mIRC and a script to connect to my server. Is this difficult to achieve?
  2. Ok, so in the [DDC] server, we are haveing a issue which is seemingly only effecting us... Thing is, the server shows up in the browser just fine, with everyone else's servers, but... It seems that we can not connect to our server through the browser, we MUST quick connect. We can connect to all other servers fine.... Maybe server host turned on lan in server conf??? Any other ideas? Pls, we are loosing players a bit because of this. Any help is much appreciated!. Thank you on behalf of all [DDC] players.
  3. While I was reading about the whole SA-MP shutdown story I came accross an interesting statement made by Kye himself. Basically, he said that the MTA team HAS the sourcecode to GTA San Andreas. I wonder why he would say such a thing. Does anyone wish to comment on that statement?
  4. While I was reading about the whole SA-MP shutdown story I came accross an interesting statement made by Kye himself. Basically, he said that the MTA team HAS the sourcecode to GTA San Andreas. I wonder why he would say such a thing. Does anyone wish to comment on that statement?
  5. eAi this is fantastic news. You HAVE the source and ARE trying to impliment vista compatibility! pls correct me if I am wrong. You ARE a hero. Thank You.
  6. eAi this is fantastic news. You HAVE the source and ARE trying to impliment vista compatibility! pls correct me if I am wrong. You ARE a hero. Thank You.
  7. After all that BS, you release an update for race and dont make it vista compatible. I speak for myself and probably MOST MTA Race players when I say.. It will be a long long time before I consider MTA DM for my Race type cravings. This is a very very sad day to say the least. I am totally shocked, and I feel now more than ever that Vista compatibility is simply and intentionaly being ignored for the benifit of DM.
  8. After all that BS, you release an update for race and dont make it vista compatible. I speak for myself and probably MOST MTA Race players when I say.. It will be a long long time before I consider MTA DM for my Race type cravings. This is a very very sad day to say the least. I am totally shocked, and I feel now more than ever that Vista compatibility is simply and intentionaly being ignored for the benifit of DM.
  9. OMFG Thats just fkn great, now those of us who tried dm race and chose to stay with normal race no longer have a choice? It seems like that "Lost Source" reason is a bit of crap, I doubt everyone who had it threw it out just cause dm had started. If that source could be found, the browser and the vista fix would be in order. Toady, I want to stop short of calling you a lier, but you gotta understand that that pile is a little hard to choke down m8. I really want to see the MTA Race players reaction when the browser stops working, this place is going to get a little crazy. Please try to fi
  10. OMFG Thats just fkn great, now those of us who tried dm race and chose to stay with normal race no longer have a choice? It seems like that "Lost Source" reason is a bit of crap, I doubt everyone who had it threw it out just cause dm had started. If that source could be found, the browser and the vista fix would be in order. Toady, I want to stop short of calling you a lier, but you gotta understand that that pile is a little hard to choke down m8. I really want to see the MTA Race players reaction when the browser stops working, this place is going to get a little crazy. Please try to fi
  11. Has anyone been able to test MTA Race on vista with SP1? Im going to test it this weekend, unless someone already tried it... Its atleast worth a shot, maybe just maybe
  12. Has anyone been able to test MTA Race on vista with SP1? Im going to test it this weekend, unless someone already tried it... Its atleast worth a shot, maybe just maybe
  13. YAY! Maps for EVERYONE :) Thank you VERY much man, everyone really appreciates it!
  14. YAY! Maps for EVERYONE :) Thank you VERY much man, everyone really appreciates it!
  15. I dont wanna give anyone any idead, but I have heard playing in windowed mode bypasses the frame limiter. Is this the case? If it is it would explain why some ppl are able to be faster than others...
×
×
  • Create New...